wtorek, 28 grudnia 2010
Spoilery
Podoba wam się coś? Mi tylko sukienka, reszta to straszne.
EDIT:
Rzeczy już w starplaza!
1 komentarz:
Anonimowy
28 grudnia 2010 12:07
ta sukienka jest śliczna :D
bujaczuniaa
Odpowiedz
Usuń
Odpowiedzi
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Wczytaj więcej...
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
ta sukienka jest śliczna :D
OdpowiedzUsuńbujaczuniaa